Fest

Ska jag bli utnyttjad en tredje gång?
Det är inte som att det är första gången det sker, utan det händer igen och igen. Att jag aldrig kan lära mig. Det är bara så  det är, jag låter dem utnyttja mig. Jag vet inte hur jag ska kunna känna annars.

Dagen efter festen,
vännerna var underbara men folket omkring betedde sig som skit. Dem var otrevliga, blonda, utländska, kaxiga. Kanske är jag fördomsfull, men allt jag och Älskling såg var kyliga blickar och skarpa ord. Festen var full med snobbar och bratz helt enkelt. Samt mina kompisar, och deras kompisar.
Efter bara en liten stund efter festens start började dem slänga ut folk, främst kompisar till mig. Dem som inte kände Eddie skulle ut. Det var folk som gick frivilligt, det blev dålig stämmning, som fortsatte hela kvällen.
Jag är glad över att Älskling var med, även om hon hade det jobbigt, så kändes det bra att jag fick dela det med henne. Vi får se det från den ljusa sidan, nu har vi i alla fall supit ner oss!

Jag kan inte äta, allting smakar vodkacola och gammal spya. Det bränner i halsen så fort jag sväljer och jag är alldeles hes, jag rökte för mycket. Jag har ont i huvudet, som att det ska explodera vilken sekund som helst. Jag ville inte ta mig ur sängen idag. Detta var min enda anledning till varför jag gjorde det, för att skriva.
Jag ljög,
det finns en anledning till att jag steg upp, en anledning som hjälper mig upp ur sängen varenda dag, får mig att göra dem små simpla enkla sakerna som ni tycker är självklara. För mig är det som att bestiga ett berg varje dag, bara för att gå in i duscha, klä på mig, komma ut utanför huset. Jag gör mitt bästa, men utan dig som anledning hade jag inte kommit upp ur sängen alls, tack Älskling. Du gör min värld vacker.

Jag vill hem till Älskling och mysa,
borra in mig i hennes famn och fnittra i mängder. Agera knasboll för att få henne att skratta mer än vad jag gör. Du vet att du är bäst.

image6


Postat av: Jessica

vaknade inatt och tänkte på er. tänk på mig ibland..? Jag älskar er.

2007-07-07 @ 23:06:56
URL: http://hummersaus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: