Midsommar.

Det suger faktiskt. Det ska inte bli ett dugg roligt. Alla är bortresta och egentligen känns det som vilken fredag som helst, inte som att det är midsommar. Jag vill egentligen inte ens gå ut. Jag orkar inte, jag är inte sugen. Det finns ingenting roligt som händer. Jag vill endast vara med två speciella personer, eller kanske tre, men ingen av dem är här. Två bortresta, en är lost.
Ed skulle i och för sig inte vara helt fel, men han svek mig för att han har hittat en ny brud. Sug.
Nu har i alla fall min söta granne lyckats att övertala mig till att följa med på strandfest. Äcklig våt sand och massa med people som jag inte alls har lust att träffa. Jag har ju lovat, och jag tror jag kan dra med mig Jew och Ec också, lite mera trygghet.
Jag får väl slå Jew en pling,
vi får se hur det blir ikväll.

(Allting bara går åt helvete).

Postat av: Jessica

Jag saknar dig hjärtat. Du är bäst.

2007-06-23 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: