Ovisshet (off-knappen)

Min stresstermometer är på topp. Inte för att jag har mycket att göra, snarare tvärt om. Min ovisshet gör mig osäker, orolig, jag kan inte sluta tänka över vad det är som jag har missat. Det gör mig nervös och stirrig, jag vill bara att Emma ska komma hit nu och leka med mig så att jag kan slippa oroa mig över det en stund. Oroa mig över dig.

Jag borde inte göra det, jag borde inte ens ha dig i tanken. Ändå oroar jag mig.
Synd att jag inte bara kan trycka på off kanppen och därmed skulle jag direkt sluta att tänka, oroa, känna och bry mig om dig. Det skulle varit något.
Så, var sitter den jävla off-knappen?

(kan ni bara förklara för mig hur den ser ut? Är den rund, eller fyrkantig? Grön eller röd? Det skulle underlätta i mitt sökande. Tack på förhand).

Postat av: Jessica

Hähä, du är söt du. <3

2007-06-26 @ 23:46:36
URL: http://hummersaus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: