Yey

Yey, idag ska Älskling komma hem. Det har hon sagt och lovat.
Däremot känns det ganska meningslöst att hon kommer hem idag om jag ändå inte får chansen att träffa henne. För jag har onda aningar om att hon kommer ringa alldeles för sent, för att hon kommer hem sent eller för att hon helt enkelt dröjer med att ringa mig. Eller så hör hon av sig snart och säger att hon är jätte trött efter resan och inte orkar träffa mig idag.
ELLER ännu värre, så har hon Saga med sig hem. Okej, så farligt är det kanske inte.
OKEJ JAG KOM PÅ EN VÄRRE GREJ, hon kanske åker hem till Saga i stället och sover där för att hon tycker bättre om henne än om mig. Dum.
OKEJ JAG KOM PÅ DEN VÄRSTA GREJEN,
hon kanske dör i en bilolycka på vägen hem. Här sitter jag och gnäller över att jag inte ska få träffa henne idag, tänk så får jag aldrig träffa henne någonsin mer? Usch. Jag är en hemsk människa, sitter här och tycker synd om mig själv trots att jag har dem bästa brudarna i världen. Jag är tragisk.

Fast. Jag vill ju visa min överraskining. Det blir inte samma sak idag som i morgon.
Eller jo, det sa jag bara för att vara gnällig. Imorgon kommer bli bäst.

Hela tiden tänker jag "men om jag målar naglarna kanske hon ringer", "om jag äter middag först så ringer hon sen", "om jag inte sminkar mig nu kommer hon aldrig att ringa". Jag måste nog söka vård.

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, Älskling är hemma ;D <3
Nu jävlar.
Harsaknatdigsomfan<3
(så mycket att jag får skriva med inkorekt svenska och smilegubbar.)

"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".
Klassiskt ordspråk som en kille, Henrik, sa till mig för flera år sedan, eftersom han var så dryg på att ses. Jag avskydde det ordspråket, det gör jag fortfarande. Eftersom jag fortfarande inte har träffat Henrik. Samt att jag börjar märka ett tydligt mönster hos Mr X. Dras jag till dem?
Anledning till att jag inte gillar detta ordspråk, en anledning som betyder mer än dem tidigare två, är att jag ska leka med Älskling i morgon. Det finns inget som slår det.

OVISSHET
DITT JÄVLA ASHOLE.
(nu ska jag lägga av med detta. Punkt. No more ovisshet.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: