Stalldrängen

"Han skyggar väl inte?" frågade mr Pickwick.
"Skyggar, sir? Han skulle inte skygga om han så mötte en hel vagnslast apor med eld i röven."


haha,
jag älskar litteratur.

Postat av: anne

Boken om Tristan och Isolde. Ja, det är ju en gammal saga, kanske sägen. Vår yngsta son heter Tristan och han fick en nyutgåva av sagan en jul och den läste vi under en lång bilresa. Berättelsen är ju otroligt dramatisk och våldsam, men filmen följer inte den berätttelsen.



Vindens skugga rekommenderade en vän till mig, jag har den i väskan nu men har inte börjat läsa den än. Läste klart Gud på en Harley Davidson igår och Taxi ligger nästan färdigläst på nattduksbordet.



Designen på min blogg har vår dotter gjort, hon fotade headerns bilder med sin iphone, men annars är det nog standardmallar för övrigt.

2008-08-12 @ 13:18:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: