Konversation mellan Emelie och hur killen kanske skulle svara enligt E's tankar


E: Hej!
E: Glad smilegubbe
- Tjena
E: Vad gör du hemma denna afton?
- Ärligt talat, så kan jag helt enkelt inte gå ut
E: Va? Varför inte det? Har du punka på den andra levern också? ( I denna konversationen finns det två levrar)
- Haha! Flirtande smilegubbe.
- Nej, men jag har ont någon annanstans..
- i själen!
E: Aufan, hur känns det då? Maffigt?

Tystnad.

E: Förlåt, skoja bara.

Längre tystnad.

- Jag förstod det. Glad gubbe. Men det är helt enkelt så att mitt hjärta brinner som otukt till min mor, jag blir hellre levande begravd i en stenvägg än att hålla alla dessa frustrerande och obesvarade känslor inom mig. Emelie..
E: Varför just en stenvägg? Är jag lösaktig? Ser jag ut som en sementblandare?
- Jag älskar dig. Du är brödet man vill lägga korven i. Jag är mosen och du är grädden. Du är ett bestiget berg och jag är Gud fader allsmäktig. Jim Carrey! Herre Jesus! Jag har alltid tyckt att du var en riktig sötnos. Det vet du om egentligen, men det blev så konstigt efter att du hade åkt på semester..
E: Varför har du inte sagt något tidigare?
- Kors i allsin dar! Vet du hur detta känns för mig? Du anar inte hur det är för mig, att beskriva allt det här för dig. Och det känns förståss sjukt löjligt, för när det kommer till kritan är jag osäker på om du känner likadant som jag känner för dig. En förälskelse som inte går att tygla, ren och skär passion, olidlig lust. Kärlek. Inte för att överdriva, eller så. Men jag vill bara att du ska veta.. att, kan vi inte typ ta en fika någon gång?
E: Jodå, lite otukt till din mor över en scones
- Du vet inte hur känsligt det här är för mig, du vet inte hur det känns för mig just nu, eller hur?
E: Vet du hur det känns för mig att hitta på hela konversationen själv? Otukt? Nej, detta är värre, detta är perverst. Jag är en pervers psykopat!

- är nu offline. Meddelandet kommer levereras vid nästa inloggning

E: Och har du vin & sprit
så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt de är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.

E: är nu offline.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: