Eternal sunshine of the spotless mind



Titeln på filmen tilltalar mig, de tre berömda skådespelarna, samt att jag är i förtjust i filmens introducerande tio minuter, där Kate Winslet är en underlig tjej i isblått hår och grön avskyvärd utväxt, vid namn Clementine. Jim Carry verkar vara en sentimental människa med ett dolt intresse av skrivande. Båda möts av ödet, och en starkt begär av att inte åtnjuta alla hjärtans dag i ensamhet. Jag hoppas resten av filmen fullföljer i samma mått (ja, Elijah Wood är också med)

Jag är illamående, för jag vet precis. Jag vet. Men varför var bokryggarna vända inåt i stället för utåt i bokhyllorna? Allting var så vitt.

Postat av: Sussi

En Jim Carrey film som jag inte har sett...den måste ses.



Svar: Ja, människor kan vara bra grymma.

2009-01-26 @ 15:19:32
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: