DET FINNS FAN INGENTING SOM KALLAS OUTFITS!


Eftersom jag vid utvalda tillfällen får för mig att jag är en överlägsen typ, som helt enkelt är ypperligt begåvad, kan jag som den mest fördelaktiga människan erkänna och samtidigt krossa en del av alla bloggeskor samt bloggarmäns(?) image genom att presentera detta framförande i största enkelhet, för att göra det tydligare för er underbegåvade och outvecklade; DET FINNS FAN INGENTING SOM KALLAS OUTFITS!!!

Jag är fullständigt medveten om vad detta engelska ord betyder i direkt översättning, men hur kan det passa in i en svensk mening? Använder ni det i ett speciellt syfte som överträffar den svenska motsvarigheten, klädesplagg/dress? Är det något häftigt ord? Känner ni er mer "modebloggiga" då? Oavsett om ni besvarar frågorna eller ej, finns det ingen begriplig motivering till varför det används. Den enda motiveringen jag kan komma på är för att reta gallfeber på mig.


Min ironi gör det svårare för er att förstå att jag absolut inte värdesätter mig själv högre än någon annan människa, nej, inte ens ett djur (go vegetarian)! Men detta tillägnas er som inte är i ägo av ett förstånd, men icke till eder som saknar ett intellekt, utan denna uppmaning är helt enkelt anpassad till idioter! Idiotens åsikter:

"Hej, jag är en underutvecklad bloggerska som blondinbella och talar enbart svengelska. Jag är en bimbo och tror att jag kan bli en modeikon samt modell eller skriva för ett modemagasin om jag lägger upp vartenda klädesplagg jag har på mig, och beskriver det på min bästa svengelska. DAGENS OUTFIT ps, jag är en fjortis ds Pussis ps2 IDOLKEVIN OCH VIKTORIA SILVERSTET ÄR BÄST för de har superfiina kläder och är supersnygga".Sluta sluta sluta, snälla, att använda begreppet "outfit".


 Ni kan ingenting om mode, Idolkevin är inte förälskade i er och Victoria Silverstet är inte vacker. Min högsta önskan att slippa läsa om era outfits. Det heter klädesplagg. Eller om ni verkligen vill specificera er, så heter det trosa, bh, kalsonger, tröja, t-shirt, skjorta, jeans, kjol, tight, strumpbyxor, accessoarer. Om ni inte vet hur föremålen ser ut, trots att ni är modebegåvade, var inte rädda för att slänga en kommentar här nere, så ska jag personligen konstruera en bild i paint. Jag kan underteckna den med IDOLKEVIN/DARIN.



Att slåss för fred är som att knulla för att bli av med oskulden - Dassboken

Postat av: Blondhead

Svar: kanske ska ta och läsa den :D verkar bra

2009-01-21 @ 23:39:14
URL: http://blondheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: