Någon

Jag vill bara få trycka min bekymrade panna nära hans högra nyckelben och samtidigt låta min släta haka luta mot hans breda bröstkorg, så att jag kan skälva av passion när jag placerar hela mitt ansikte i skåran under hans hals, inbuktningen mellan hans bröst, en avsmalnade liten grop som samlar ihop hans andetag och pulserande hjärta till en människa. 

En passionerad känsla av varm trygghet, beskyddande säkerhet och obefintlighet. Är jag en hemsk människa om jag vill uppleva den?

Postat av: fia

tack så mycket! :))

2009-07-16 @ 14:44:57
URL: http://diarybyfia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

fint

och nej

aboslut inte

2009-07-17 @ 15:49:55
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: Lasse

Tycker inte på något sätt att det skulle göra dig till en hemsk mänska, snarare tvärtom, någon jag kan känna igen mig med...

/en som har extra kramar på lager till dej!, Lasse

2009-07-20 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: