Rättspsykologi

Jag tror att jag kommer bli ganska rastlös trots att jag jobbar. Eftersom jag knappt har några fasta tider på jobb  så har jag inga garantier om att jag kommer att få jobba mer än varannan lördag. Men jag trivs med mitt jobb, men trots allt så är det ett extra arbete så jag bestämde mig för att söka några kurser till våren 2010. Så att jag både kan jobba paradellt med att jag läser en kurs. Jag känner mig fortfarande inte mogen för ett helt program. Nu har jag i alla fall skickat iväg min ansökan till följande kurser:

1. Psykologi: Rättspsykologi 15 hp
2. Psykologi: Hälsa och välbefinnande 15 hp
3. Socialantropologi: Våld i krig och fred 7,5 hp
4. Den moderna litteraturens klassiker 7,5 hp
5. Mänskliga rättigheter 1 1-30 hp

De flesta kurserna jag har valt är i Lund, men även på Malmö Högskola samt i Kristianstad. Visserligen är jag inte så sugen på att penda två timmar dit och lika många tillbaka för att läsa en kurs på 7,5 hp, men själva kursen tilltalar mig väldigt mycket. Jag får se hur det blir, jag är inte speciellt nöjd med studera.nu från när jag sökte i höstas eftersom det är så jävla svårt att över huvud taget förstå hur man ska logga in på hemsidan. Jag hoppas att allt besvär leder till goda resultat. Önska mig lycka till.

Postat av: Anna

sv: Vad kul att du gillar den! :) Jag har faktiskt tagit bilden utanför köksfönstret hemme. :P

2009-09-30 @ 19:53:08
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Hannushka

Låter hur kul som helst ju! PEPPEN

2009-09-30 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: