Fredag morgon

Det är dags att packa resväskan och lämna Lund och lägenheten över helgen, och även lite därtill. Jag ska jobba idag mellan 8-16.30 och sen ska jag ut med två väninnor i vimlet på Malmöfestivalen. Likaså blir det på lördag, då en del bra artister ska spela. På måndag fyller även min älskade tjugoett år gammal, har ni några tips på vad jag kan köpa till honom?
Även om det är mycket kul som händer nu så känner jag ibland för att krypa ner i soffan i mjukisbyxor och i en för stor tröja och läsa en bok medan tekoppen står med blockljusen på bordet. Men det kommer jag inte att ha tid för förrän om ett par dagar, med tanke på att jag jobbar på söndag också.

Postat av: Sofia

sv; Åhå, tack! Älskar skjortan ^^

2010-08-20 @ 14:58:41
Postat av: Sofia

sv; Åhå, tack! Älskar skjortan ^^

2010-08-20 @ 14:58:53
Postat av: MALIN

åh , tack.. riktigt otroligt fin stil du har! :)

2010-08-22 @ 15:59:55
Postat av: CIN

Födelsepresenter är sjukt svårt. Min älsklade fyller den 22e sep så jag har fortfarande lite betänktetid kvar haha!

2010-08-22 @ 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: