Fredagskänslan

Jag vaknade precis. Både jag och älskade var så trötta efter att ha jobbat fem ynka timmar, fast vi steg i och för sig upp redan tio över fem i morse, så vi somnade så fort vi kommit hem.
Äntligen fick jag känna lite av den där fredagskänslan som jag inte känt på så länge i och med att jag jobbar mycket helger och väldigt oregelbundet. Många slutar tidigare på fredagar och jag slutade redan elva och därefter kunde jag bara gå hem och ta det lungt och se fram emot lite fredagsmys eftersom jag inte har några planer på att gå ut ikväll för jag börjar jobba tidigt i morgon också.
Jag är fortfarande trött, men nu får jag minsann stiga upp, jag ska dessutom träna halv fem så det är väl lika bra att stiga upp nu så jag inte missar ytterligare en träning.

Postat av: Joanna

SVAR: okej tack :D detsamma

2010-08-06 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: