Glömde avboka, igen!

 Jag blev på riktigt dåligt humör igår, trots att det är min älskades födelsedag. Jag har glömt att avboka två träningar, och en innan dess, så tre stycken denna månaden. Efter två stycken under en och samma månad måste jag betala sextio kronor i avgift för att jag glömt att avboka. Visserligen är det bara sextio kronor, men detta är säkert fjärde gången jag får betala. Jag kan tycka det är lite surt av Friskis och Svettis att ta sextio kronor betalt efter att jag har glömt att avboka två pass, med tanke på hur mycket pengar jag redan betalar för att få träna där.
Fast jag får skylla mig själv för att jag är så glömsk och jag visste ju om det. Men om jag ändå kör på en vit månad så låter jag pengarna jag spenderade på alkohol gå till träningarna jag glömt att avboka.

Postat av: anna

sv; tack så mycket :)

2010-08-24 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: