I fönsterkarmen

weheartit
Jag drack mer än två koppar hett grönt mintte igårkväll. Jag stod i fönsterkarmen och såg ut efter dig med min tekopp i handen. Tekoppen var alldeles varm och det steg upp varm och väldoftande ånga av mint i mitt ansikte. Det regnade utanför och jag sörplade in lite te med mina torra läppar mot porslinsmuggen, och då såg jag dig springa genom regnet under den nattsvarta himlen, trots att alla regndropparna fastnat på utsidan av fönsterrutan och skymde världen därutanför och trots att det jag till största delen såg var min egen spegelbild, så såg jag dig komma.

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh ja det kan behövas ibland :P har du gymmkort ? :)

2010-08-09 @ 08:43:04
Postat av: Sara

så fint!

sv: tack så mycket :)

2010-08-09 @ 08:49:03
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: jaha okej ja förstår :) hmm finns ju typ ngt paket där man kan gymma och gå på vilka pass man vill kan nog vara bra att blanda lite

2010-08-09 @ 12:17:20
Postat av: Viccy

SV: Hej! Jadu... Kanske inte någon specifik hemsida, men jag brukar söka på google, så dyker det upp hemsidor som ser roliga ut. Sök typ "roliga temuggar" så hittar du nog något roligt ;)

2010-08-09 @ 13:25:44
Postat av: Banana

Mmmmm, mintte =)

2010-08-09 @ 14:28:50
Postat av: ISA

Fin bild! I heart weheartit! ;)

2010-08-11 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: