ICA reklamerna

Jag förstår om ni börjar tröttna på ICA reklamerna vid det här laget, men det gör nämligen inte jag. De blir ju bara roligare och roligare! Här har ni den senaste som jag nyss såg på tv. Vad tycker ni om ICA reklamerna?

Postat av: Julia och Sanna

Svar: Ja jag köpte boken på adlibris :) Jag har bara läst några kapitel än men kan redan nu säga att woow, man blir verkligen boostad. Dock kanske hon riktar sig till de som är något yngre, (jag är 17) men jag tycker absolut att du ska läsa den :)

2010-08-18 @ 22:37:21
Postat av: Emma

sv; Tack så mycket.. :)

2010-08-18 @ 23:02:58
Postat av: Harvey

Sv: Tack så otroligt mycket, verkligen kul att höra :)

2010-08-18 @ 23:51:52
Postat av: Mosen

Tja, jag har joggat och hoppat hopprep, sen klassiska situps. Gått mycket och tack vare mitt rörliga jobb har jag kunnat "träna" på jobbet. :) Tips kommer finnas på bloggen inom kort.

2010-08-19 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: