Jag vill bara säga att jag saknar dig

weheartit.com

Jag slet mig motvilligt upp ur sängen och gick ner för trappan, ut i köket, och rostade tre toasts till dig i brödrosten. Jag hörde dina fotsteg i trappan när du kom ner i köket och vi stod där tillsammans, och jag berättade för dig hur orättvist det var att varje gång man vaknade och var tvungen att stiga upp var då man sov som bäst. Du höll med mig, och berättade om hur du bara hade velat ligga kvar där hos mig i sängen, krypa in i mig.
Jag gjorde en kopp mintte och satte mig vid det lilla köksbordet när jag tittade upp och såg dig stå i köksfönstret med morgonljuset som hade börjat tränga igenom mörkret denna tidiga morgon lyste upp en del av ditt ansikte och du såg på mig och sa: "Jag kommer att sakna dig". Jag hörde egentligen vad du sa men jag svarade ändå "Va?" bara för att höra dig säga dem vackra orden ännu en gång och mycket riktigt så upprepade du det du sagt: "Jag kommer att sakna dig".
Jag gick fram till honom och kramade honom bakifrån, tryckte in mitt ansikte mellan hans skulderblad, och tryckte in mina armar mellan hans och la händerna på hans bröst på andra sidan samtidigt som jag svarade honom: "Jag kommer att sakna dig också". Han vände sitt huvud bakåt mot mig och kysste mig.
Jag älskar dig.

Postat av: julia.

weheartit är en guldgruva:)

2010-08-16 @ 11:18:22
Postat av: Frida

tack :)

2010-08-16 @ 14:21:33
Postat av: Jasmin

åh åh åh weheartit är så otroligt bra och en sådan fin sida, blir alltid så inspirerad. fin fin text, verkligen, full av känslor.

2010-08-16 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: