Kräksjuka?

Jag har börjat läsa De fattiga i Lódz av Steve Sem-Sandberg och hittills verkar den vara mycket bra. Min hälsa har blivit sämre och jag har spytt, så jag vet inte om jag har dragit på mig någon kräksjuka. Älskade köpte Provivashottar till mig samt rostebröd som ska hålla maten kvar i magen. Jag har precis druckit en shot och jag hoppas att den stannar nere i magen och gör nytta.
Hur som helst så har jag i alla fall haft svårt att sjunka in i boken för bortsett från kräksjukan så har jag min förkylning som gör att jag är konstant trött hela tiden, så jag kan inte lägga mig ner och läsa en bok och fortfarande hålla ögonen öppna. Jag hoppas jag känner mig bättre tills i morgon. Fram tills dess så ska jag njuta av att bli ompysslad av min älskade.

Postat av: JENNIE

Sv: Haha ja, stackars alla barn! Dom måste bli vettskrämda! ;)



Låter inge kul det där, är själv förkyld så jag lider med dig!

2010-08-24 @ 22:32:25
Postat av: Fanny

sv: det tycker jag absolut att du ska göra! - du lär helt klart få massor inspiration till hösten :D

2010-08-24 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: