Middag och bowling

Jag vill inte påstå att den vita månaden, eller i alla fall de vita två vita veckorna, höll i sig under en helg ens. Igår var jag med familjen och firade min lillebrors samt min älskades födelsedag genom att käka två rätteners på Big Bowls resturang och sedan bowla därefter.
Jag var inställd på att inte dricka så jag drack cola till maten, men under bowlingen kunde jag inte motstå att dricka en drink och sen fortsatte det.
Efter en misslyckad bowlingrunda (jag kom sist), så drog jag ut med älskade och min storebror. Vi satt på Ellstorps pub och drack öl och cider i två timmar och sen drog vi till KB. Jag har inte haft så roligt på länge, det blev en väldigt impulsiv kväll, men jag tyckte synd om älskade som började jobba halv åtta denna morgon.
Idag fortsätter firandet av min pojkvän med att vi ska äta kräftskiva med hans släkt. Kanon, för jag är grymt sugen på kräftor, men det får bli cola till det.

Postat av: Ida we

Tackar!

2010-08-29 @ 14:14:15
Postat av: victoria

sv: gör det!

2010-08-29 @ 14:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: