Min högläsare

Jag har sovit bort hela förmiddagen, fast att jag steg upp redan klockan nio idag och åt frukost så blev jag så pass trött av att vara förkyld att jag somnade en stund senare efter att ha läst slutet på Stalins kossor. Eller rättare sagt, det var han som läste slutet för mig. Jag tycker om att han är min högläsare.
Stalins kossor av Sofi Oksanen var definitivt inte som jag hade tänkt mig, men jag hade som tur var inga höga krav på boken så när jag väl kommit in i den gick den lätt att läsa. Den största nackdelen med Stalins kossor är att det finns partier i boken som är ganska trista, men samtidigt fick det andra partier som gör att man fortsätter att läsa.
Jag är på språng tyvärr och har inte tid för en mer utförligare recension, jag ska åka in till Malmö och träffa B och köpa presenter och söta gåvor till min högläsare.

Postat av: Sanna

Sv: lilla Ebba hälsar tack ;)

2010-08-19 @ 16:46:11
Postat av: Michelle

Hej! Jag har röstat på din sko hos nelly.com :) Hoppas du vill rösta på min! :) http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

2010-08-19 @ 18:13:03
Postat av: J U L I A ♥

svar. åh härligt. Jag vill verkligen köpa en sån :)



KRAM

2010-08-19 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: