Morgonen då världen rasade samman

Det första jag tänkte när jag vaknade var att detta var ju inte så farligt längre, kanske hade jag överdrivit allting som skett den senaste tiden för jag tycker själv att jag har varit överdrivet känslosam. Men så fort jag tänker något gott och positivt så rasar världen samman igen och det var så den här morgonen började, med att världen rasade samman. Och efter att världen rasat samman slutade det med att jag åt tre stycken mackor till frukost och gräddglass med jordgubb. Frågan är om jag nu ska fylla på med lite extra ångest eftersom jag ätit glass till frukost men bara tränade en gång förra veckan?

Postat av: emelie

ja eller hur, mina kompisar tyckte dom va fula. haha, asballa ju! ;D

2010-08-02 @ 14:33:28
Postat av: j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

2010-08-02 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: