Mycket jobb och mindre träning

Usch då, hela min dag försvann eftersom jag fick jobba över på jobbet idag, så jag jobbade ända från 6-16.30 så nu är jag riktigt trött. Jag skulle egentligen sluta klockan ett, och planen var att jag skulle träna idag men annars hade jag i stort sett inte så mycket mer planerat än att läsa och blogga. Tyvärr fick jag avboka träningen, för det blev för ont om tid för att jag skulle hinna dit efter att jag arbetat klart. Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig en stund istället och kanske ta en promenad ikväll, men först måste jag hämta min laddare till mobilen som jag glömt i bilen. Visst är det jobbigt när man har lagt sig ner, slutit ögonen och först då kommer ihåg vad man har glömt att göra?

Postat av: Malin

sv: jag vet inte riktigt vad du tycker, men den funkar väl :) jag premunerar på den just nu så det är därför :) sen fick man ju 3 kajal pennor med ;)

2010-08-10 @ 17:39:52
Postat av: freja

hejhej, allt bra med dig? :) kram

2010-08-10 @ 17:57:48
Postat av: Christopher

PROBLEM MED FINNAR? LÄS MITT INLÄGG DÄR JAG AVSLÖJAR HUR MAN FÅR BORT DEM!!!



http://royaltie.blogg.se/2010/august/bra-tips-mot-finnarorenheter.html

2010-08-10 @ 18:36:23
Postat av: Tessan

Asch då, jobbigt när planer faller igenom. Men pengar är ju najs i alla fall. ;-)



Sv: Tack så mycket! Blir alltid så glad när någon gillar mina bilder.

2010-08-10 @ 19:11:01
Postat av: Ella

Sv: Njae... Det känns ganska basic att blanda ihop rätt mängd pulver med rätt mängd mjöl efter ett recept ;)



--



Oj! Skulle du sluta ett egentligen? Och jobbade till halv fem? Hoppas att du gillar ditt jobb iaf :S Jag hade blivit galen. (När jag har en planering avskyr jag om den sabbas ;) )



///Ella

2010-08-10 @ 19:35:10
Postat av: Evelina

Tack så mycket fina du :D

2010-08-10 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: