Rotmos

Jag har spenderat hela kvällen på Willys. Jag gick och tittade på alla varor, grönsaker och ting utan att känna hunger. Jag visste att jag borde vara hungrig men jag kände inget sug i magen, utan jag bara gick runt och tittade, tittade på purjolöken som låg där i stora högar bredvid de saftigt röda kvisttomaterna. Allting kände torrt och min mun fylldes av avsmak när jag såg alla bröden och bullarna då den söta doften från de nybakade bröden hade avtagit. I frysdiskarna låg färdigpizzorna och kylarna låg stora bitar med ost och pålägg. Jag kollade igenom alla videofilmerna, alla dryckerna, böckerna, rakbladen och avsmikningsservetterna. Sen tog jag en rulle med färdig rotmos och tryckte hål på plasten och tryckte ut rotmos ur korven på en tallrik och stoppade in den i mikron och åt rotmoset tillsammans med tomatketchup.

Postat av: pernilla

okej vad roligta att du vill vara med! Jag återkommer om 1-2 dagar och berättar om du vunnit eller inte! kramkram

2010-08-08 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: