Topshop

Jag köpte två toppar på Topshop i Lund idag. Den första toppen fick jag ta en närbild på för att man skulle kunna se mönstret, den är nästan lite nätmönstrad. Den andra toppen är en kort, lite transparent t-shirt med tryck på framsidan. Det kommer bli snyggt med denna korta t-shirt till en hög, enkel, svart kjol som jag köpte på H&M idag. Det var ju 10% på H&M idag så jag köpte lite smink också beställde jag även skorna (som jag skrev om igår) på internet för de fanns inte i min storlek i butik.

Postat av: Jenna

I Topploppet väljer man distans vid anmälan, antingen springer man 5 km (1 varv) eller 10 km (2 varv) :)

2010-08-25 @ 22:49:08
Postat av: C

Snyggt!

2010-08-26 @ 15:36:16
Postat av: Sandra

Ja just de, det stämmer :) Hon hade de när hon körde den där backslick-looken :)

2010-08-26 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: