Handväskstädning

Jag steg upp redan halv sex denna morgon för att kyssa honom farväl i tamburen. Jag åt två toast fast att jag visste att jag skulle gå och lägga mig och egentligen inte borde äta. Nästa gång jag vaknade jag av regnet som slog mot fönsterrutan. Det var för en halvtimme sedan, och nu har jag ätit min andra frukost, som jag egentligen inte borde ätit heller.
Idag har jag lovat mig själv att städa, städa rummet, och göra allting riktigt grundligt samtidigt som jag har tända ljus på bordet och julmusik i bakgrunden, detta dystra väder passar perfekt till allt. Men framför allt ska jag städa min handväska. Tömma den på allt smuts i bottnen och på kvitton och broschyrer och allt annat skrot som jag lyckas stoppa med mig. Dessutom lyckas jag alltid förstöra något, en ögonsugga eller en rouge som jag bara slängt ner löst i väskan när jag haft brottom. Så nu finns det något konstigt blått pulver på alla mina saker. Lyckas ni med detta också?

Postat av: Emmee

sv; yääss, de är helt underbara (:

2010-08-17 @ 10:09:05
Postat av: Amanda

svar: ja, det är faktiskt skönt när hösten kommer efter en lång sommar :) okej, jag håller tummarna för att du kommer in ändå!

kram!

2010-08-17 @ 10:50:43
Postat av: Laura

Taaack så hemskt mycket :) Tack tack! vill bara att videobloggen skall spridas vidare eftersom den är så viktig =)



Pusss

2010-08-17 @ 10:55:41
Postat av: Johanna

Låter härligt med två frukostar =)

2010-08-17 @ 11:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: