Malmöfestivalen startar på fredag!

Malmöfestivalen startar på fredag, och gissa vem som kommer att vara där? Jag ser verkligen fram emot Malmöfestivalen detta året, med tanke på hur många bra artister det är i år. Maskinen, Familjen, Oskar Linnros och Lars Winnerbäck är några av årets bra artister som jag kommer att se. De senaste åren tror jag knappt att jag har brytt mig om att se några band för det har inte funnits några som är bra direkt.
Fast jag kommer ihåg det året när The Ark spelade, The Ark har spelat flera gånger på Malmöfestivalen men detta var ett eller två år innan The Ark slog igenom på riktigt. Publiken var inte så tät, utan trots att vi stod långt framme kunde jag stå lutad i någons famn med hans armar runt mig.

Postat av: Lina -Zooda-

SV: Jo kanske det, men inte när man är mitt i det och inte har något skydd och ska vandra omkring i det blöta ett antal timmar. Inte lika mysigt.

2010-08-18 @ 00:00:45
Postat av: Mimounah

Svar: Tack :)

2010-08-18 @ 10:43:41
Postat av: new york

sv: är inte heller så intresserad av dem, så känner nog som du!

2010-08-18 @ 11:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: