Det fruktansvärda sötsuget

Hela dagen bara rann iväg eftersom jag jobbade mellan 15-21.30, därefter körde jag hem om och sen till Lund. Sen drabbades jag av det fruktansvärda sötsuget, som jag känner minst tre gånger per dag, så jag åkte ner till Statoil och köpte minimjölk till att blanda O´boy med och riskakor med Sourcream and union smak. Inte för att riskakor botar sötsug men det var längesedan jag åt riskakor så de är riktigt goda.

Postat av: Martina

hejsan!!



Fin blogg du har.



jag har en ganska ny sida där jag säljer mina egendesignade och handgjorda smycken! Gå kärna in och kolla, kanske kommentera? då skulle jag bli jätteglad :)



TACK!!!



Mvh// Martina

2010-08-27 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: