Förfärlig torsdag

Om en morgon startade med 600 kr i parkeringsböter för att det skulle skrapa bort snö på vägen just på den sidan som jag parkerade, med en halvtimmes marginal, så kan dagen inte fortsätta annat än sämre och det var precis vad som inträffade denna morgon. Det gick bra att jobba, och bra med grupparbetet i skolan men just nu är jag så fruktansvärt bitter över att jag hade sådan otur, och att den oturen kostade mig 600 spänn. Egentligen vill jag hålla en lång monolog över hur jag avskyr parkeringsvakterna, men det var ju faktiskt jag som inte läst ordentligt. Sura pengar såhär till jul. Just nu är allting förfärligt surt.

Postat av: Petra

Jag har oxå precis fått pakeringsböter... Så jävla SURT!!

2010-12-13 @ 20:42:13
Postat av: Anonym

hejdär! jag tycker om din blogg jättemycket & sådär, men bloglovin fungerar inte hemma (det är ju jullov & sådant trams nu, dvs ingen skoldator), så tro inte att jag slutat följa dig bara för att jag kanske inte kommenterat på ett par dagar. <3



pyss, danni / www.fuckyeahskinnybitch.blogg.se

2010-12-20 @ 10:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: