Korsring från Cocoo

Jag blev alldeles paff när jag såg att ringen som jag beställde från Cocoo redan hade kommit! Jag tror att jag skickade min beställning sent på måndagskvällen, och fick den redan idag! Kanonbra! Jag har ju talat om korssmycken tidigare, och tänkte beställa från ett annat ställe, men hon skulle inte öppna sin butik förren i slutet av december så jag orkade inte vänta. Också hittade jag Cocoo.se där liknande smycke fanns, för ett mycket billigare pris!

Postat av: Liv

Den var as fräck!!

2010-12-29 @ 19:34:48
Postat av: Emelie

Tack så mycket Liv!

2010-12-29 @ 20:37:49
Postat av: Petra

jättefin ring verkligen! men sitter inte fingrarna ihop?



sv.

tyvärr är det nog det som är halva meningen med kärleken, att den är oskuldfull till en början, det är lätt att lita blint och famla i mörker. ibland hittar man rätt och ibland trillar man ner från ett stup.

2010-12-30 @ 17:50:20
Postat av: DAISY

Gud vad snygg den är! och kul att de har snabb leverans :)

2010-12-30 @ 18:17:53
Postat av: danni. blåmärken i mitt huvud.

superfin ring!

2011-01-12 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: