Lussebak och julkänsla

Jag är hemma hos familjen, äter god mat och bakar lussebullar. Pappa och jag rullar ut degen och formar dem till egenartade lussekatter medan mamma tillredde degen och bakade bullarna i ugnen. Det är en stor avsaknad av julkänsla i lägenheten, så det känns så oerhört skönt att vara hemma i denna trygga och mysiga tillvaro med en värld som doftar nybakat.

Postat av: Christmas Time

Sv: Ja det är mycket möjligt att de gör det. Jag tycker nästan att det finns en julfilm varje dag, men det är ju en del jättedåligt julfilmer som går så det blir kanske 2 julfilmer i veckan som man ser på. :)

2010-12-05 @ 23:36:27
Postat av: Lisa

Köpte lussebullar på Pressbyrån som glömdes bort, blir helt galet sugen nu när jag ser dina bilder, mums!

2010-12-06 @ 09:07:32
Postat av: Ellie

vad gott!:)

2010-12-07 @ 00:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: