Filmen

Jag fick filmen igår, så nu kan jag sluta tjata om den- nästan. Jag såg den också igårkväll, allting är så sorgset vackert. Hitills tycker jag att filmen är bättre än boken, och jag har endast tjugo sidor kvar att läsa i boken. Verkar som att filmen vinner, men jag är nyfiken på hur bokens slut ser ut jämfört med filmens, jag kan tänka mig att man får reda på mer i boken om vad som hände med Eva till slut. Men filmen aslutar det vackert, fint och lite mystiskt. Jag är rädd för att I skuggan av värmen snart är ett avslutat kapitel, fast jag har den tredje boken också; Bortom ljus och mörker. Ännu ett vackert äventyr.


The White Birch- Donau movies

Postat av: Emma

Hej sötnos!

Vilka bra önskningar du har :D

Tack för att du svarade på dagens fråga :)



Puss

Emma Eriica.

2010-02-25 @ 16:53:07
URL: http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/
Postat av: mmautildah

ELLER HUR !:P

VAD GÖR DU?



2010-02-28 @ 22:41:54
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: