Träning

Det som är mest aktuellt nu är träningen. Jag och en väninna försöker att träna minst tre gång ger i veckan. Vi började förra veckan och hittills har det gått mycket bra. Vi har tränat på olika ställen, Friskis och Svettis, Kockums och nu senast i måndags på Forum. Kosten är däremot svårare att hålla för min del men jag tror att jag får kämpa lite extra så ska det nog gå.
Våren och sommaren närmar sig snabbare än vad man tror och det är då man önskar att kroppen ska vara lite fastare än vad den är just nu! Igår blev det lite halvt om halvt oseriös simning med han som jag älskar och idag är det dags för Friskis och Svettis igen, och denna gången blir det Indoor Walking som jag förövrigt tycker är mycket roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: