Back to bed

Jag låter den största och mjukaste kudden ligga orörd bredvid mig. Halva delen av sängen lämnar jag tom. Jag trycker in mig mot väggen så nära som möjligt för att göra ännu mer plats om i fall du skulle komma till mig under natten, kyssa min panna, trycka din kropp emot min samtdigt som du återigen berättar om hur mycket du njuter av min hud.

Jag ligger ensam i mörkret och väntar på dig. Jag bereder mig på att höra hur dina små och fina kommentarer som tränger igenom tomrummet. "Så kvinnliga axlar du har" sa han en gång samtidigt som har tog tag om mina axlar med sina varma och grova händer. "Jag har valt dig, och jag valde dig för att du är en god människa. För att du är en fantastisk och omtänksam människa. Du är speciell." harklade han fram lite generat när han låg bredvid mig i den del av sängen som nu är så oerhört tom. Jag önskar att du var här.

Postat av: Memmie

Ville bara lämna en kommentar och säga att; du kan verkligen skriva! Älskar att läsa dina texter!!



Keep up the good work! :D

2010-01-19 @ 20:33:53
URL: http://kawokawstudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: