Julklappsböcker

Känslorna kom i mellan som vanligt, så jag har inte skrivit något inlägg förrän idag. Senast jag skrev var ett inlägg med ett kort citat från Psalmboken efter att vi hade varit i kyrkan på julafton. Det har till och med hunnit bli ett nytt år sedan dess. Men nu tänkte jag i alla fall skriva ner vilka böcker jag fick i julklapp (bättre sent än aldrig):

Förvandlingen av Franz Kafka
Den vidunderliga kärlekens historia av Carl-Johan Vallgren
Kunzelmann & Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren
Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer
Pappa Pralin av Anna Jörgensdotter

Det blev en del böcker i alla fall, inte alla jag önskade mig, men många av dem. Förvandlingen har jag läst tidiagre men det är en sådan bra bok att jag gärna läser den igen. Jag har aldrig läst en bok av Carl-Johan Vallgren förut, så det var ju lite av en risk att få tv å böcker av samma författare, för tänk om jag inte alls tycker om honom. Men jag har en bra känsla i magen. Om jag kunde drömma önskade jag mig mest på grund av den stora hysterin kring Twilight. Pappa Pralin tror jag att jag kommer att tycka om.


Postat av: Anonym

Och tack så jätte mycket! glad jag blev.

2010-01-06 @ 18:48:15
URL: http://ro.webblogg.se/
Postat av: Sara

Den vidunderliga kärlekens historia är jätte bra!

2010-01-07 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: