Åska

Jag har jobbat under hela dagen idag i hundra graders värme och med en fläkt i nacken. När jag väl slutade fick jag för mig att jag skulle åka till stranden och bada, men så fort jag kommer hem och kliver ur bilen börjat det åska. Jag kan helt klart inte relatera till "Vi hade i alla fall tur med vädret" filmerna.

Det blev plötsligt mycket dåligt strandväder, men desto mysigare film väder. Jag tänkte att jag skulle se Shindlers list, som jag pinsamt nog varken har läst eller sett ännu. En tröst är i alla fall att boken står i min bokhylla. Men jag måste vara världens enda tjugoåring som inte kan ladda ner. Jag kan verkligen inte, jag förstår ingenting. Så det blir ingen film heller.

Himlen är gul när jag genom åska väntar på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: