Cirkelgym och utejympa

Sprang precis in genom dörren och kysste min älskade. Jag har varit och tränat cirkelgym med B och jag kände att jag tog i riktigt ordentligt, i alla fall om man jämför med tidigare försök. Det är en helt annan sak att träna med någon annan, man blir helt klart mer motiverad. I morgon kanske jag och B ska gå på FriskisochSvettis utejympa på Ribban, kl 18. Så om det är någon som har lust att se mig hoppa åt helt fel håll så kom dit! Det är första gånger för mig så jag kan ju inte säga att jag har speciellt höga förväntningar, mer än att jag hoppas på fint väder.


Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: Leo typ bryter sig in i andras drömmar/undermedvetna och snor information& stuff. Men nu ska han typ "plantera" en idé hos någon rik snubbe, Fan de går inte att förklara. Se den istället :)

2010-07-28 @ 23:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: