Din nacke

weheartit

Han reste sig upp ur sängen medan jag låg kvar. Han letade efter sina kalsonger och drog sedan på sig sina byxor, och såg vilset ut över golvet efter sina strumpor. Jag låg utspridd över hela sängen med en bit av täcket under svanken. Mina armar stäckte sig över kuddarna och jag kunde känna hur mina fingerspetsar snuddade vid väggen.
Först blundade jag, och såg på mina fingrar som tidigare trevat över din kropp, och såg hur jag hade haft min haka mot din axel och min kind mot din kind och min näsa djupt in i din hals. Trots att jag hade begravt hela ansiktet i din svagt doftande hud kunde jag i ögonvrån se håret i din nacke och hur huden hade klumpat ihop sig till ett veck när du lutade ditt huvud bakåt, och hur jag sa att jag älskade din fettklump i nacken också nöp jag i den.
Efter det öppnade jag ögonen och såg dig ge dig av medan jag låg kvar där, utsträckt som en naken ängel över sängen och jag kände hur varje beröring och varje ord från dig hade gjort mig lycklig och jag kom att tänka på alla dessa gånger, som jag legat kvar och dragit in doften efter våran kärlek och somnat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: