En skyddsängel

 Mina föräldrar kom hem från Gotland häromdagen. De hade med sig några små presenter, och eftersom de körde motorcykel hade de helt klart begränsat med utrymme till att ta hem saker, därför blev det lite smått. Allting på Gotland verkar handla om får och ull. Jag fick två par strumpor med får på och morgonskor. Men så fick jag också en skyddsängel. Jag hängde den i fönstet tills vidare. Jag antar att den kommer att finnas där för att skydda mig genom gott och ont.

Postat av: Rebecka

Sv: Tack :D detsamma!

2010-07-26 @ 10:04:31
URL: http://rredroses.blogg.se/
Postat av: Cecilia :)

Sv: Hm om du har som mål att gå ner i vikt så handlar ju allt om att du gör av med mer energi än vad du får i dig. Då måste kroppen ta av det som redan finns = du tappar kilon! Sen handlar det mycket om att ha en bra ämnesomsättning, vissa är lyckligt lottade haha! Jag vet ju inte så mycket om dig men det bästa för att gå ner lite i vikt är långa promenader i ett bra tempo, allt från 30min-2timmar. för att få ökat effekt så kan du göra det tex innan frukost även om du vaknar 12! Annars ca två timmar efter du ätit. Man ska även tänka på vad man stoppar i sig. Jag testade att inte äta kolhydrater (pasta, bröd,ris, potatis) på två veckor och jag gick ner tre kilo haha! Hoppas det hjälpte dig lite, annars får du gärna fråga mer! Kram

2010-07-26 @ 12:00:52
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig idag? =)

2010-07-26 @ 12:16:55
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: