H&M Autum season 2010

Jag fick H&M:s höstkatalog idag; "Autum season 2010". Kul, att jag säkert har femton stycken olika plagg som jag tänkte beställa. Synd, att jag inte har en ekonomi som klarar av så många plagg på en gång. Det bästa av allt, förutom att det fanns flera snygga plagg i katalogen, var att nu har jag börjat längta riktigt mycket till hösten, och i slutet på augusti kommer jag drömma om att få sätta på mig en kappa och halsduk.
Lustigt nog så ser jag så oerhört snygg ut i mina drömmar iklädd i en kappa som endast jag har och som är som gjord för mig, så går jag där i stövlar och sparkar på löven med en grymt snygg svart sotig sminkning. Dock kan jag inte erinra mig om att jag var så snygg i höstas, och ingen annan höst heller för den delen.


Postat av: maya

sv: jo men det va det som jag såg... haha jag har alltid gillat sjömän och deras uniform så jag tänkte liksom bara skriva vad jag gillade... skrev ju ingenting och wops hamnar man på framsidan.skrattar jo poliser är också otroligt heta! Grrr....

2010-07-22 @ 10:10:45
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: