H&M Divided

 

Jag beställde precis dessa två plaggen från H&M Divided. Det var längesedan jag köpte något just från Divided, men den transparenta svarta skjotan är riktigt snygg. Dock skulle den inte komma förrän i augusti för den var slut i lager, medan den gråa, figursydda kavajen kommer så fort som möjligt. Hoppas allting ska passa, för det är så snyggt!
Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle beställa höstskor redan också, för jag hittade nämligen ett par stövletter i H&M katalogen som jag vill ha. Men eftersom jag bara fick beslutsångest bestämde jag mig för att köpa skorna i butik istället.

Postat av: theres

Jag försöker vara duktig. Ja milkshake är väldigt gott, spec. vanilj milkshake med lite ecpresso i, galet!! Kram

2010-07-28 @ 11:36:44
Postat av: w

den skjortan är verkligen snygg.



sv: det är vanlig köttfärssås i, plus ost på :)

2010-07-28 @ 12:19:00
Postat av: Jasmin

fin köp! :)

2010-07-29 @ 20:06:10
Postat av: Jasmin

fina* :)

2010-07-29 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: