Jobb med spaghettiringar

Jag började jobba redan klockan sex i morse. Slutade redan tolv idag så även om det var svårt att stiga upp så känns det lätt värt det när man slutar så tidigt. Men jag är absolut ingen morgonmännsika, så detta går ann ibland. Nu ska jag ta igen den förlorade sömnen men först ska jag äta Findus spaghettiringar i mild tomatsås tills jag spyr.

Postat av: Rebecka

Hej:D händer idag? :D

2010-07-27 @ 13:19:38
Postat av: Rebecka

Glömde blogg adressen :D

2010-07-27 @ 13:20:13
Postat av: Jasmine

Lät som en mumsig lunch. :)



Svar: Min pojkvän är väldigt gullig. Inte för romantisk, men ändå så att man förstår hans kärlek. Han är äkta, speciell och väldigt kärleksfull. Jag älskar honom.

Och jag är säker på att du tycker väldigt mycket om din pojkvän - trots att han inte gör romantiska kvällar helt spontant.

Kram

2010-07-27 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: