Med näsan i pockethyllan på Akademibokhandeln

Plötsligt har man så mycket verklighet att ta hand om att man inte hinner blogga på fem dagar. Det är full hysteri att planera midsommarfirandet vilket tar mycket tid. Jag har även jobbat och varit och handlat med min väninna.
Jag gick förbi Akademibokhandeln säkert fem-sex gånger, och jag tänkte att jag inte kunde gå in dit. Till slut kunde jag ändå inte motstå så sen stod jag där med näsan i pockethyllan i Akademibokhandeln och kom sedan ut med två böcker; När oskulder kysser av Per Hagman, och Stalins kossor av Sofi Oksanen.
Som vanligt har jag kollat upp dem innan och dreglat framför datorn när jag såg dem och bestämde mig för att köpa dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: