Jag funderade på att lägga ut en bild men jag kom på att jag inte hade någon

Sliten eller vadå? Det blev utgång igårkväll, grillfest, och dans på gayklubben Wonk i Malmö, så jag invigde skorna jag beställt från H&M igår (skitsnygga). Jag hann inte sova mer en än fem timmar, trot satt jag förov mig, förrän det var dags att gå till jobbet med förkylning och halsont. Åtta timmars arbetspass och jag kunde inte gå hem fast jag var sjuk för det fanns ingen som kunde ersätta mig. Men nu känner jag mig nästan lite stolt, för att jag klarade att göra allting i alla fall och gårdagen var väldigt rolig. Fast det jag längtar efter nu är att åka tillbaka till Lund och mysa med min pojkvän, vilket är precis vad jag ska göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: