VIP REA på Vero Moda

Det var VIP REA för alla Vero modas medlemmar, samt väninnor på Hansa i Malmö idag mellan 19.30-21.00. Det var 50 procent på alla sommarplagg och lite accessoarer därtill. Jag och B var där och jag lyckades fynda både en väska, linne och skärp. B köpte en blommig klänning och en tröja. Det var inte så mycket folk utanför när vi skulle in, men en stund senare var hela butiken fylld av både tjejer och killar (?) och det blev helt tomt i hyllorna. Som tur var lyckades vi samla ihop våra plagg fort och gick in i två lediga provrum direkt, men när vi kom ut var det en kö på säkert tjugo personer som höll i stora högar med kläder. Jag hade nog köpt mer, om det inte varit för att Vero Moda har så pyttesmå storlekar.

 

Till sist så har jag läst ut Molnfri bombnatt av Vibeke Olsson, och för en gång skull så tyckte jag verkligen att den här boken var väldigt bra. Jag får se om jag kommer med en recension senare. Nedan ser ni en ful mobilbild på mina fynd. Nu ska jag äta körsbär.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: