Biblioteket

Jag var på biblioteket häromdagen, jag har inte varit där på väldigt länge. Den främsta anledningen är att jag alltid glömmer att lämna tillbaka böckerna i tid och får betala mycket pengar för det, så jag har helt enkelt börjat köpa alla böcker jag vill läsa. Detta gör jag inte enbart på grund av att jag alltid får en skuld på biblioteket utan för att jag samlar på böcker. Jag tycker om att ha en helt proppad hylla med böcker, massa olika världar, de är fina och de luktar gott.

Jag gjorde ett undantag nu eftersom jag upptäckte att det var en av Johanna Nilssons äldre böcker som jag inte hade läst, Flickan som uppfann livet, som jag endast kunde hitta på Boktipset.se och inte i några av internetbokhandlarna så jag var i princip tvungen att låna den, och sen ville jag låna boken som jag alltid lånar i princip: Vissa föddes perfekta och andra som jag, för att jag är lite smått galen i den boken, och det ligger en speciell biblioteks känsla över den, så fast att den är så bra, så vågar jag inte köpa den!

Postat av: amra

'vissa födes perfekta och andra som' jag verkar bra!(:

2010-05-13 @ 17:44:55
URL: http://amraahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: