Ekologisk fullkornspasta och sommarregn

Jag tränade cirkelgym idag och sen handlade jag lite och åt ekologisk fullkornspasta med mozzarlla med basilika och till detta paprika, körsbärstomater och stekt svamp och sparris. Jag tycker väldigt mycket om pastasallad så det blir ju ofta det till lunch. Mitt problem är att jag helst vill ha alla goda saker i salladen på en gång, men det blir för mycket med både mozzarella, fetaost och tonfisk samtidigt!

När jag gick utanför dörren för andra gången idag började det störtregna, precis när jag gått utanför dörren. Men det gjorde ingenting, för det var ett svalt och uppfriskande sommarregn. Det bästa med sommarregnet är dock doften som dröjer sig kvar efter det. Nu har jag bakat kladdiga choklad muffins också blir det filmkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: