Frukost

Det blev en omtumlande morgon för jag vaknade av att jobbet ringde så jag ska jobba idag men jag börjar inte förrän klockan tolv, så jag har hunnit gå och handla mjölk till frukosten, för det fanns ingen mjölk i kylskåpet. Jag sprang iväg och handlade efter ett hjärtslitande farväl med min älskade. Det spelar ingen roll hur länge han är borta och var han är, det blir alltid ett hjärtslitande farväl.

När jag kom hem upptäckte jag att flingorna också var slut, men nu när jag hade köpt mjölk tänkte jag verkligen äta flingor, så det blev smulorna i bottnen från två olika sorters flingor och det var inte alls gott. Tur att det finns knäckebröd som man kan ha keso och dillkaviar på!

Postat av: FLORENCE

Sv: Ja, det är verkligen något jag kommer minnas,en av de bästa resorna i mitt liv. Det var inte bara allt jag fick lära mig, utan alla kompisar jag fick också. Tycker absolut att du ska åka dit om du får chansen! :)

2010-05-19 @ 22:23:32
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: