Naturgodis vs lösviktsgodis



Denna dagen är en tröstlös dag, men trots detta tänkte jag ändå åka till Lund och sitta i hans lägenhet ensam och känna hur doften från hans hud har dröjt kvar i lakanen. Jag tänkte köra in om i Staffanstorp och köpa lite naturgodis för att jag är så himla sugen och dessutom försöker jag ändå finna tröst i det lilla trots att det är en sån här dag.

Nu när det har börjat vattnas i munnen på mig kom jag att tänka på om, är naturgodis verkligen nyttigare än vanligt lösviktsgodis? På många av förpakningarna står det ju att det är "mycket godare och mycket nyttigare än vanligt godis". Jag läste om det i Aftonbladets Kropp och hälsa, och det verkar som att det är ungefär lika mycket kalorier i naturgodis som i lösviktsgodis, men naturgodis innehåller inga konstgjorde ämnen och är helt enkelt nyttigare på det sättet. Personligen så äter jag naturgodis för jag tycker att det är godare.


Postat av: Mirza

Sv; Tack så mycket, blir så himla glad för sånna kommentarer! Stort tack :)



Mvh: Mirza

2010-05-13 @ 19:23:15
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Josefin

Håller med, naturgodis är godast!



xxx

2010-05-14 @ 03:34:34
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: