Vattenmelon

Jag äter vattenmelon och tänker tillbaka på förgångna sommar. Det är vattenmelonen som gör att jag tänker tillbaka på sommaren för jag förknippar vattenmelon med sommar och sommarlov. Min mamma brukade alltid köpa vattenmelon till mig och min lillebror och dela i stora skivor. Det är jättegott!
Apropå godsaker, så köpte jag mörkt choklad idag. Det var väldigt länge sen jag köpte det men det blev med pistage nötter i. Ganska gott, men jag tror jag föredrar mörkt choklad med mint. Jag borde kanske bli den första som gör mörkt choklad med vattenmelon? Nu ska jag fortsätta läsa Jag är den sista juden.

Postat av: Anonym

Läser du den på datorn?

2010-05-31 @ 18:46:10
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

svar: Åh tusentack :)



Ja men det kan jag absolut göra, vet dock inte när jag har tid men ett inlägg om hur man fyller i sina ögonbryn, kan jag fixa :)



Det finns ju självklart pennor och ögonbrynsskuggor för ljusa ögonbryn. Sen är detj u så att ju mer du fyller i desto mörkare blir dom, beroende på vaad du använder förstås =) KRamar

2010-05-31 @ 20:11:03
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: