Bittra smällkarameller

Jag har jobbat på fritids idag och ägnade större delen av eftermiddagen åt att lära några av barnen att göra smällkarameller. Jag visste inte ens själv att jag kunde, men jag antar att min barnsliga instinkter tar överhand när det finns så mycket material som kan bli till mycket pyssel och mys.
Numera på riktigt uruselt humör sen jag kom hem. Jag känner mig fullständigt bitter över att jag efter att ha jobbat hela dagen, måste plugga hela kvällen och ännu bittrare blir jag på mig själv när jag inser att jag inte kommer plugga ett dyft denna afton.

Postat av: Diana

Hej! Nu har jag frågestund på bloggen.. så vad väntar du på? Klicka in på bloggen och ställ din fråga! :)

2010-11-18 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: