Christmas with friends

Måns Zelmerlöw har släppt en julskiva som heter Christmas with friends. Skivan säljes endast i ICA butiker och tio kronor går till Childhood. Den kostar endast 89 kronor om man har ICA kort! Jag funderar på att köpa skivan, dels för att skänka pengar såhär vid juletid och dels för att det hade varit mysigt med ännu en julskiva. Ja, ni hör väl att jag är en sådan som går på alla försäljningsknep?
Synd bara att det är Zelmerlöw som sjunger, för jag är inte så förtjust i honom. Vad säger ni? Kommer ni köpa Christmas with friends? Ni kan lyssna på tre av låtarna på skivan samt läsa mer om den här.

Postat av: ewelina

sv: tack så mycket!

2010-11-15 @ 20:37:00
Postat av: Helena

ag tror säkert den kan vara bra. Älskar julmusik, så det är kul när det kommer nya skivor!

2010-11-20 @ 16:31:35
Postat av: ellen

Jag går inte så sånt alls. Jag tror på spotify!

2010-11-22 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: